poniedziałek, 9 czerwca 2014

PSY - HANGOVER 
feat. Snoop Dogg
(mv)
Podoba mi się to bardzo, bardzo. Piosenka jest niby od PSY,  ale miałam wrażenie, że słyszę w niej głównie Snoop Dogga. Oglądają teledysk się uśmiałam w niektórych momentach, a przez cały czas miałam banana na twarzy. Miłe zaskoczenie obecnością Cl i GD, więc zapraszam do słuchania i oglądania.


 Cross Gene - Amazing~Bad Lady
(mv)
Głowy nie urywa. Jest to jednak całkiem przyzwoita piosenka, co innego z choreografią, która po mimo tych ruchów nie zrobiła na mnie większego wrażenia.


BEAST - No more
(mv)
Co ja mogę powiedzieć, chyba tylko tyle, że nie przepadam za piosenkami w takim stylu .


Taeyang - 1AM
(mv)
Nie chce mi się pisać o teledysku, jest sobie jaki jest i tyle. Różnorodny jeśli chodzi o fryzury na głowie Yanga. Natomiast piosenka jest bardzo przyjemna, miło się ją słucha, i że tak powiem ma to coś. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz