wtorek, 3 czerwca 2014

INFINITE - "Last Romeo"
(mv)
Teledysk teledyskiem, poza samą obecnością chłopków, układem tanecznym ciężko znaleźć coś lepszego. Piosenką porwała mnie za drugim, głębszym przesłuchaniem jej. 


Vixx - Eternity
(mv)
Teledysk ładny, chyba jeden z trzech jakie mi się od nich podobają tak serio-serio. Piosenka jak najbardziej przyjemna , wpadając w ucho, dla mnie na wielki plus. 


U-kiss -  Quit Playing
(mv)
Układ taneczny to jedyna rzecz, na którą jestem na TAK, a co do reszty teledysku mówię nie ! dziękuje. Piosenka jest taka sobie, nie porywająca, nie wywołująca jakichkolwiek emocji nawet negatywnych.

 Taeyang - Eyes, Nose, Lips 
(mv)
Poza Taeyangiem, bez koszulki eksponującym swoją umięśniona klatę, nie ma zbytnio co oglądać. Jednak końcówka z ogniem rozpala małe światełko. W sumie ma on w sobie, coś wciągającego, że ogląda się go od pierwszej do ostatniej sekundy. Piosenka jest przyjemna, ciut wzruszająca, choć nie mam bladego pojęcia o czym, linia muzyczna robi swoje .


 B.A.P - Where Are You?
 What Are You Doing?
(mv)
Na prawdę, aż nie chce mi sie wypowiadać co do piosenki. Jednym zdaniem, dla mnie kanał. Nie spodziewałam się po nich, takiej piosenki może dla tego, że wcześniejszymi ustawiali poprzeczkę bardzo wysoko. Nie podoba mi sie tak piosenka, szału nie ma du.. nie urywa. 
Teledysk jest przyjemny, można się do siebie pouśmiechać i miło popatrzeć na tych głupków. Jednak niech nie robią już takich piosenek, co nie znaczy, żeby byli wiecznymi wojownikami, jednak jak już ich od tego się oddala niech to będzie chociaż do słuchania ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz