wtorek, 6 maja 2014

EXO - Overdose
Nadszedł ten upragniony zapewne przez większość dzień. Album "Overdose" został oficjalnie wydany. Chociaż jakby nie było Exo-M już wcześniej zaczęło, jednak musiałam zaczekać na całe EXO. Chciałam skomentować jak bardzo podoba mi się cały album, a piosenka to już totalnie mnie uzależniła. Tak bardzo mi się to podoba. Co dokładnie ? Żeby się tego dowiedzieć trzeba przesłuchać piosenkę, Ej ! pamiętajcie na własne ryzyko.A teledysk, nowy wygląd chłopaków to niestety trzeba również zobaczyć. Jednak wszystko to kosztuje kilka łez. Ciesze się, że w koreańskiej jak i chińskiej wersji  nie zostali rozdzieleni i śpiewają wspólnie. Moja dusza się raduję. Tak w ogóle to na prawdę nie lubię podziału na M i K. Aishsss kurcze na prawdę, chciałam opisać każdego z chłopaków osobno, ale nie mam pojęcia co o nich napisać poza tym, że są niesamowici i pomimo złego samopoczucia, czy choroby występują na scenie, w programach, udzielają wywiadu, a to wszystko dlatego, że to ich praca. Pomimo tego, iż z chłopakami nie było ostatnio najlepiej mam nadzieję, że powoli zaczną nabierać sił, a przede wszystkim zdrowia , "bo w końcu po każdej burzy musi przyjść słońce". Życzę im, aby mieli jak najmniej kontuzji, chorób czy przykrych sytuacji z fanami, oraz żeby mieli jak najwięcej Normalnych fanów, nie za przeproszeniem debili, którzy nie mają jeszcze zdjęcia ich włosów z nosa. No i żeby ich ciężka praca została doceniona przez jak największą ilość nagród.

~Someone call the doctor 

Korean ver.

Chinese ver.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz